سوختگی با موم
سوختگی با موم

سوختگی با موم داغ | موبر

اگر می خواهید از موبر استفاده کنید و اگر قبلا استفاده می کرده اید اما از خطرات ان اگاه نبوده اید حتما این مقاله را بخوانید.

در ضمن تمامی مواردی که در این مفاله ذکر شده است برای اطلاع شما از مو بر بوده است و به هیچ عنوان توصیه به استفاده از راهنمایی های زیر به جز مراحل غیر درمانی توصیه نمی شود.

لطفا قبل از استفاده از هرگونه دارو به صورت خودسرانه با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم.

سوختگی با موبر چیست؟

موبر چه استفاده هایی دارد؟

هنگام استفاده از به چه چیزهایی باید توجه کرد؟

مواردی که باعث پوست می شود چیست؟

هنگامی که با سوختیم چه اقداماتی انجام دهیم؟

ایا جای زخم بر روی پوست می ماند؟

برای پی بردن به سوالات خود با ما همراه باشید.

اپیلاسیون فرایند برداشتن مو از ریشه با استفاده از پوششی از ماده چسبنده مانند برای چسبیدن به موهای بدن و سپس برداشتن این پوشش و خارج کردن موها از فولیکول است.

موهای جدید به مدت چهار تا شش هفته در ناحیه شده قبلی رشد نخواهند کرد ، اگرچه برخی از افراد به دلیل قرار گرفتن برخی از موهایشان در چرخه رشد موهای مختلف انسان ، فقط در یک هفته شاهد رشد مجدد خواهند بود.

تقریباً در هر ناحیه از بدن می توان از استفاده کرد ، از جمله ابرو ، صورت ، موهای پوستی (به نام واکس زدن بیکینی) ، پاها ، بازوها ، کمر ، شکم و …

اپیلاسیون انواع زیادی دارد که برای از بین بردن موهای ناخواسته مناسب است.

اپیلاسیون نواری (واکس نرم) با پخش ی باریک روی پوست انجام می شود. خ به یک پارچه یا نوار کاغذی محکم زده شده و محکم فشار داده می شود و نوار را به و را به پوست می چسباند. سپس این نوار به سرعت در مقابل جهت رشد مو پراکنده می شود ، تا حد امکان موازی با پوست باشد تا از آسیب دیدگی در پوست جلوگیری شود. این کار را به همراه مو از بین می برد.

درمان سوختگی درجه دو 2

اپیلاسیون یا اپیلاسیون نرم اشکال مختلفی وجود دارد: نوارهای گرم ، سرد یا پیش ساخته. برخلاف اپیلاسیون سرد ، گرم به راحتی روی پوست پخش می شود. اپیلاسیون سرد ضخیم تر است و همین امر باعث می شود پخش نرم و صاف روی پوست دشوارتر شود. نوارهای از قبل ساخته شده با روی آنها قرار می گیرند و برای اندازه های مختلف قرار می گیرند.

بدون نوار (برخلاف نوار) ​​، که به آن سخت نیز گفته می شود ، تا حدودی ضخیم و بدون نوار پارچه یا کاغذ اعمال می شود.

سپس هنگام خنک شدن سفت می شود ، بنابراین امکان خارج کردن آسان توسط یک درمانگر بدون کمک پارچه یا نوار فراهم می شود. این روش اپیلاسیون برای افرادی که پوست حساس دارند بسیار مفید است.

بدون استریپ به اندازه نوار به پوست چسبیده نیست ، بنابراین باعث می شود گزینه مناسبی برای پوست های حساس باشد زیرا موهای ریزتر به راحتی از بین می روند.

روش اپیلاسیون بدون استریپ نیز می تواند دردناکتر باشد.

عوامل زیر مشخص شده است که افرادی که در حال واکس زدن هستند بیشتر مستعد ابتلا به “لیفت پوست” می شوند ، در حالی که لایه بالایی پوست در حین عمل اپیلاسیون پاره می شود:

  • مصرف داروهای رقیق کننده خون.
  • مصرف دارو برای بیماری های خود ایمنی ، از جمله لوپوس.
  • مصرف پردنیزلون یا استروئیدها.
  • پسوریازیس ، اگزما یا سایر بیماریهای مزمن پوستی.
  • آفتاب اخیر؛
  • جراحی زیبایی و بازسازی اخیر؛
  • درمان پوست اخیر لیزر.
  • واریس شدید پا؛
  • روزاسه یا پوست بسیار حساس.

فواید استفاده از موم داغ یا موبر برای اپیلاسیون چیست؟

اپیلاسیون در مقابل سایر اشکال موهای زائد فواید زیادی دارد. این یک روش مؤثر برای از بین بردن مقادیر زیادی مو در یک زمان است. این یک روش طولانی مدت است ، زیرا موهای مناطق واکسیده شده به مدت دو تا هشت هفته دیگر رشد نخواهند کرد.

درمان سوختگی شدید یا درجه چهار 4

هنگامی که موها توسط کرم دفع کننده تراشیده یا برداشته می شوند ، موها به جای ریشه مو در سطح برداشته می شوند. طی چند روز ، مو می تواند دوباره در سطح ظاهر شود. با استفاده از این روشها ، موها به صورت مجزا رشد می کنند. مناطقی که به طور مکرر در طی دوره های طولانی اپیلاسیون می شوند غالباً رشد دوباره ای دارند که نرم تر است.

کرم موبر سینره
کرم موبر سینره

اشکالات موم داغ یا موبر برای اپیلاسیون چیست؟

اشکالات زیادی در مورد اپیلاسیون نیز وجود دارد. اپیلاسیون هنگام برداشتن نوار از روی پوست می تواند دردناک باشد. اگرچه درد طولانی نیست ، اما به ویژه در مناطق حساس می تواند شدید باشد. یکی دیگر از اشکالاتی که برای اپیلاسیون وجود دارد هزینه است: اپیلاسیون معمولاً توسط متخصص زیبایی مجوز دار انجام می شود و در بعضی موارد بسته به منطقه شده و تعداد محل های مورد نیاز می تواند هزینه بالایی داشته باشد.

یکی دیگر از اشکالات اپیلاسیون این است که برخی از افراد موهای شکسته ، برآمدگی قرمز و خونریزی جزئی را تجربه می کنند. این احتمال بیشتر هنگام واکس زدن مناطقی با موهای ضخیم رخ می دهد ، به خصوص چند بار اول که قوی ترین فولیکول ها وجود دارد.

چرایی استفاده از :

بسیاری از خانم ها به دلیل نتایج خوبی که می توانند از  به دست آورند موهای خود را با جدا می کنند. ابروها ، لب فوقانی ، ناحیه درست در كنار سوزش های جانبی و نزدیك به گونه ها در این روش مورد انتظار است.

مهم نیست كه در مورد كدام یك از این مناطق صحبت می كنیم ، آنها بسیار حساس هستند و كاملاً در معرض آن قرار دارند. هر اتفاقی که برای چهره شما بیفتد بسیار قابل توجه خواهد بود. متأسفانه اگر بعد از انجام عمل واکس زدن صورت ، علائم یا واکنش های ناخواسته ای ایجاد کنیم ، به دلیل حساسیت این ناحیه بسیار دردناک خواهد بود.

سرما زدگی | یخ زدگی

در صورت عدم مراقبت صحیح ، آسیب پوستی پس از حادثه واکس حتی می تواند جای زخم دائمی در مناطق استفاده شده به خصوص صورت از خود برجای  بگذارد.

لطفا تا حد امکان از استفاده از واکس یا در خانه خودداری کنید و این کار را به متخصصان زیبایی واگذار کنید.

بارها مشاهده شده است که بیمارانی به ما مراجعه می کنند که تا به حال از استفاده نکرده اند و خود به صورت خود سر در منزل و بدون هیچ گونه پیش اگهی و اموزش از قبل اقدام به استفاده کرده اند و اسیب دیده اند.

چرا حوادث با موم داغ در خانم ها اتفاق می افتد؟

برخی از دلایل زیر می توانند مرحله ایجاد حوادث را که منجر به یا انواع دیگر آسیب های پوستی می شود ، فراهم کند. با این حال ، مشتریان باید بدانند که گاهی اپیلاسیون می تواند به اشتباه انجام شود. عوارض جانبی منفی اپیلاسیون حتی ممکن است بدون تقصیر از طرف زیبایی شناس و مشتری انجام شود.
اینها برخی از دلایلی است که در اثر موارد استفاده از رخ می دهد:

عدم آماده سازی

غفلت از هرگونه جزئیات آماده سازی احتمال سانحه را افزایش می دهد.

اگر در حین زدن خود نیاز به تغییر مکان دارید یا اگر متخصص زیبایی باید به طور مداوم حرکت کند تا وسایل مورد نیاز خود را کار کند ، اشتباهاتی می تواند اتفاق بیفتد. برای جلوگیری از این امر ، قبل از شروع کار ، منطقه را خیلی خوب آماده کنید. یک گرم کن ، حوله ، چوب ، نوار و حتی لوسیون های قبل و بعد از داشته باشید.

داشتن سبد اپیلاسیون ایده خوبی است که به شما این امکان را می دهد تا هر آنچه را که نیاز دارید سازمان یافته و به راحتی در دسترس داشته باشید.

عدم آزمایش محصولات خود

بهتر است از امنیت محصولات مورد نظر اگاه و مطمین باشید. به همین دلیل همیشه باید محصولاتی را که قصد استفاده از آنها را دارید قبل از اپیلاسیون آزمایش کنید. در غیر این صورت ، شما بدون آگاهی از خطرات احتمالی آلرژی یا سایر مشکلات پوستی ، روش اپیلاسیون را شروع خواهید کرد. ها را روی قسمت کوچکی از پوست امتحان کنید. وقتی نوبت به درجه حرارت رسید ، هرگز به تجربه خود ، دستورالعمل های استفاده از یا درجه حرارت روی اعتماد نکنید. همیشه قبل از استفاده از قطره ، درجه حرارت را در برابر پشت مچ خود آزمایش کنید. اگر دما احساس ناراحتی کرد ، قبل از زدم آن را کمی خنک کنید.

درمان سوختگی با چای یا قهوه

عدم مطالعه خطرات و موارد منع مصرف اپیلاسیون

شما باید در برابر پوست مشتری خود محتاط باشید – به همان اندازه که برای پوست خودتان و یا حتی بیشتر از این باید باشید.

از مراجعان خود بخواهید که پرسشنامه ای در مورد نوع پوست خود ، تجربیات قبلی در مورد اپیلاسیون ، روش معمول ریزش مو ، شرایط پزشکی و سایر داروهای مصرفی خود پر کنند. یادگیری این اطلاعات از طریق یک پرسشنامه از پیش طراحی شده باعث می شود که این روش رسمیت یابد و احتمالاً توسط مشتری جدی گرفته شود ، که در غیر این صورت ممکن است اطلاعاتی را فراموش یا رد کند. به مشتریان خود یادآوری كنید كه این پرسشنامه به سود آنها است.

کرم موبر سینره
کرم موبر سینره

عدم تمرین و تخصص

اگر شما یک حرفه ای نستید حتما از یک متخصص زیبایی و با تجربه در این کار کمک بگیرید.

جزئیات کوچک مانند دما و قوام یا مقدار مناسب فشار لازم برای اعمال روی پوست ، مالیدن نوار موسلین روی و بیرون کشیدن آن برای انجام روشهای پاک و موثر اپیلاسیون مهم است.

استفاده از محصولات بی کیفیت

شما نمی خواهید با پوست خود قمار کنید! اثرات استفاده از محصولات با کیفیت پایین یا استفاده از روشهای اشتباه هنگام اپیلاسیون قطعاً ارزش پولی نیست که ممکن است پس انداز کنید. هنگام مراقبت از پوست خود ، همیشه از محصولات با کیفیت استفاده کنید. شما سزاوار با کیفیت ترین محصولات و بهترین مواد برای بدن خود جهت استفاده از هستید!

علائم احتمالی آسیب پوستی بعد از اپیلاسیون

آسیب پوست پس از اپیلاسیون می تواند علائم مختلفی از جمله سوزش ، بثورات و سوزش ، پوسته پوسته شدن پوست ، برآمدگی قرمز یا افزایش درجه حرارت پوست ایجاد کند. موهای رشدیافته نیز پس از انجام عمل اپیلاسیون امکان پذیر هستند و حداقل تا یک هفته پس از انجام این روشها آشکار نمی شوند.

درمان سوختگی با بنزین

سوزش

این احساس ناراحت کننده معمولاً بدان معنی است که پوست نسبت به عمل بیش از حد واکنش نشان می دهد. لایه بیرونی پوست هنگام ریزش مو کشیده و محکم می شود ، و لایه عمیق تر پوست حاوی فولیکول های مو است که با کشیدن مو توسط ریشه نیز حساس می شوند. بعضی اوقات ، ترکیبات یک خاص ممکن است یک واکنش آلرژیک روی پوست شما ایجاد کند ، که می تواند باعث احساس سوزش شود.
بثورات: منافذ پوستی ممکن است به دلایلی مشابه با موارد ذکر شده در بالا متورم شوند. بثورات ممکن است نشان دهنده این باشند که یک واکنش آلرژیک به مواد ی که استفاده شده است وجود دارد. بثورات و واکنشهای آلرژیک معمولاً شامل خارش و یا سوزش است.

پوسته پوسته شدن

لایه بیرونی پوست می تواند شروع به پوسته ریزی کند. این نشانه آسیب دیدن است. گذشته از این ، پوست مرده است. با این حال ، مهم است که قبل از اینکه به تنهایی خود به خود جدا  نشود ، آن را جدا نکنید. اگر این کار را انجام دهید ، لزوماً لایه ای از پوست تازه شکل گرفته ، که هنوز هم ملایم و شکننده است را در معرض تهدیدات بیرونی قرار می دهید.

برجستگی قرمز

این اتفاق زمانی  می افتد که  فولیکول های مو یک واکنش التهابی به مو در طی عمل اپیلاسیون کشیده شده است. مو به بافت زنده متصل است و با کشیدن این مو ، این بافت می تواند ملتهب شود. این نباید بیشتر از چند ساعت یا چند روز بیشتر طول بکشد. اگر تحریک بیش از سه روز ادامه یابد ، نیاز به مراقبت پزشکی دارد.

اگر پوست شما احساس گرمی می کند و برجستگی های قرمز به مراکز بزرگتری با مراکز سفید تبدیل می شوند ، ممکن است واکنش التهابی به فولیکولیت ، عفونت فولیکول مو تبدیل شده باشد. این شرایط پزشکی باید توسط متخصص پوست درمان شود.

پماد فنی تویین | کرم فنی توئین | درمان زخم

افزایش درجه حرارت پوست (بصورت محلی)

این می تواند علامت طبیعی تورم پوست باشد.

کرم موبر سی گل
کرم موبر سی گل

پس از ، پوست خود را درمان کرده  و ترمیم کنید

متأسفانه سوانح با اتفاق می افتد. اگر پوست صورت شما از قبل آسیب دیده است ، وحشت نکنید. اکنون که از انواع آسیب هایی که ممکن است پوست شما متحمل شده باشد آگاهی دارید ، می توانید برای کاهش سلامتی و ظاهر پوست خود اقدامات لازم را برای کاهش نتایج آن انجام دهید تا سلامتی و ظاهر پوست خود را بهبود ببخشید و به التیام سریع آن کمک کنید.

برای به طور کلی (قرمزی پوست و سوزش) ، موارد زیر اولین اقدامات درمانی است که باید دنبال کنید. اگر قرمزی سطحی باشد ، ممکن است خیلی سریع فرو رود – معمولاً در عرض چند دقیقه یا چند ساعت پس از اپیلاسیون. پس از دو بار استفاده از این روش ، باید شاهد بهبود چشمگیر باشید. در غیر این صورت ، ممکن است مجبور شوید زمان بیشتری را به دنبال این امور روزمره سپری کنید. اگر بهبودی را نمی بینید یا علائم دیگری ظاهر نمی شود ، حتما با پزشک مشورت کنید.

 

1- اضافی را روی پوست از بین ببرید و ناحیه را تمیز کنید.

این مرحله هنگامی اعمال می شود که آسیب قابل توجهی روی پوست مشاهده شود بلافاصله پس از بیرون کشیدن نوار . فرایند اپیلاسیون به احتمال زیاد متوقف می شود. اگر هنوز موهای باقی مانده هنوز به پوست چسبیده است ، وازلین را خیلی آرام بمالید و برای پاک کردن آن از گاز تمیز استفاده کنید.

2- از کمپرس سرد استفاده کنید

یک پارچه نرم برداشته و آن را در آب خنک و سرد خیس کنید. سپس آن را روی ناحیه آسیب دیده بمالید. بسته پوشیده حاوی یخ نیز می تواند خوب کار کند. برای هر جایی بین 5 تا 20 دقیقه کمپرس خنک نگه دارید. اجازه دهید رطوبت حاصل از کمپرس به تنهایی خشک شود.سعی کنید آب یا یخ بسیار سرد را مستقیماً روی پوست نریزید ، زیرا این کار روی پوست باعث احساس ناراحتی خواهد شد.

درمان سوختگی با سیمان

 

3- از یک آنتی بیوتیک موضعی استفاده کنید.

کرم های بدون نسخه آنتی بیوتیکی مانند سیلور سولفادیازین می توانند این منطقه را از آلوده شدن محافظت کنند. یک پوشش نازک از کرم باید برای محافظت از ناحیه کافی باشد. با این حال ، سعی نکنید از این نوع پماد را بر روی پوستی که دچار خونریزی شده استفاده کنید.
پوست شما ممکن است بین دو تا هفت روز پس از شروع به پوسته پوسته شدن کند. اگر این موضوع در حال انجام است پوست را جدا نکنید! فقط باید لبه های کنده شده را که پوست مرده ای است که دیگر در تماس با پوست جدید نیست ، جدا کنید. مطمئن باشید خیلی زود پوست تازه جایگیزین می شود.

4- از لوسیون ها یا روغن های تسکین دهنده استفاده کنید

هنگامی که حداقل چهار روز مراحل دو و سه را تکرار کردید ، باید به طرز چشمگیری فروکش کرده باشد. با این وجود ، ممکن است بخاطر محافظت و تغذیه از پوست خود تا زمانی که به طور کامل بهبود نیابد ، به استفاده از درمان های ویژه پوست ادامه دهید. می توانید از روغن  بادام ، نارگیل یا گلاب خالص استفاده کنید – هر سه خاصیت نرم کننده و مرطوب کننده دارند.

اینها مراحلی است که هم متخصص زیبایی و هم مشتری پس از انجام عمل اپیلاسیون می توانند در صورت وجود آسیب پوستی یا پوستی بیش از حد حساس استفاده کنند. حتی اگر مشتری شما دارای پوست حساسی نیست و فقط قرمزی ایجاد می کند که به سرعت فروکش می کند ، ایده خوبی است که حداقل یک بار پس از انجام عمل اپیلاسیون ، حداکثر محافظت از هرگونه اثرات نامطلوب را دنبال کنید.

چیزی که زیبایی شناسان باید در سالن های خود ارائه دهند و به صورت روتین از آن استفاده کنند ، استفاده از لوسیون یا ژل های قبل از ریزش و بعد از افتادگی یا ژل است که فواید متنوعی دارد. پیش از عمل اپیلاسیون ، قسمت هایی که از بین برده می شوند را تمیز می کنند و بسیاری از آنها باعث می شوند مشتری در طی عمل اپیلاسیون احساس درد کمتری داشته باشد.

سوختگی با بخار آب چیست؟

مراحل درمان سوختگی

 

1-خنک کردن

را تا 20 دقیقه در آب سرد فرو کنید. اولین قدم با ، خنک شدن پوست است. یک سینک ، وان حمام را پر کنید یا یک حوضچه را با آب سرد بشویید و را حداقل به مدت 5 دقیقه خیس کنید ، اما ترجیحاً به 20 دقیقه ،این کار را ادامه دهید.]

اگر روی صورت شما است ، حوله ای را در آب سرد خیس کنید و آن را روی صورت خود بمالید.
برای خنک کردن می توانید از یک پک یخ که حاوی پوشش است  نیز استفاده کنید.
فقط آب مصرف کنید. از هیچگونه صابون یا پاک کننده دیگری استفاده نکنید ، زیرا این امر می تواند پوست سوخته شما را تحریک کند.

خنک کردن
خنک کردن
  • هر ی را که هنوزچسبیده به پوست است را حذف کنید بعد از خیساندن ، نگاه کنید تا ببینید که آیا هنوز وجود دارد که به چسبیده باشد. را با دقت ازپوست بگیرید. اگر پوست با از بین می رود ، کشیدن را متوقف کنید. از جدا کردن هر ی که به تاول متصل است ، خودداری کنید.

 

  • تصمیم بگیرید که آیا این در خانه قابل درمان است یا خیر. های کوچک که حالت خفیف دارند می توانند با خیال راحت درمان شوند. اما اگر بخشی از به رنگ سفید یا سیاه بدست آمده باشد ،یا اگر می توانید عضله یا چربی زیر پوست را مشاهده کنید ، یا اگر ناحیه بسیار بزرگتر از یک کف دست است ، به دنبال کمک پزشکی باشید.

  • برای از بین بردن باقی مانده از وازلین استفاده کنید. اگر هنوز ی وجود دارد که به شما چسبیده است ، یک لایه نازک از وازلین روی بمالید 10 دقیقه صبر کنید سپس وازلین را به آرامی با یک دستمال  نرم و مرطوب پاک کنید. باقیمانده باید با آن جدا شود.

 

روش های درمان

  • را با آب تمیز کنید. دست های خود را قبل از شستشوی با آب خنک ، با استفاده از صابون و آب ملایم بشویید. صابون را روی قرار ندهید. ناحیه را با یک حوله نرم خشک کنید.
    ممکن است برخی از پوست هنگام شستن از بین بروند.
    ها به ویژه های عمیق  در معرض عفونت هستند ، بنابراین تمیز نگه داشتن آنها بسیار مهم است.
حنا چیست؟ | سوختگی با حنا | درمان سوختگی

  • پماد آلوئه ورا یا آنتی بیوتیک خالص را روی بمالید. به دنبال 100٪ آلوئه ورا در یک داروخانه محلی یا فروشگاه مواد غذایی باشید. یک لایه نازک از این را روی قسمت بمالید.
    اگر یک گیاه آلوئه در خانه دارید ، می توانید یک برگ را بریده و پماد را از داخل آن فشار دهید.
    اگر آلوئه ورا ندارید ، روغن ویتامین E گزینه خوبی است.
    به عنوان یک گزینه دیگر می توانید از کرم سیلورسولفادیازین  نقره نیز برای جلوگیری از عفونت استفاده کنید.
  • را با گاز پزشکی بپوشانید. اگر حاوی تاول و یا پوست از بین رفته است ، توصیه می شود را بپوشانید. 1-2 لایه از گاز پزشکی تازه روی زخم بمالید و با باند پزشکی آن را بانداژ کنید. روزانه 1-2 بار گاز را عوض کنید.

سوختگی

  • برای کاهش درد و تورم. داروهای ضد التهاب بدون نسخه مانند ایبوپروفن می تواند به شما کمک کند احساس بهتری داشته باشید. هرگونه دستورالعمل پانسمان را دنبال کنید.

  • ناحیه را بالاتر از سطح عادی بدن نگه دارید  تا تورم کاهش یابد.
  • از لمس زخم خودداری کنید. خراشیدن یا چیدن در زخم می تواند وسوسه‌انگیز باشد ، اما برای زخم شما نیز خطرناک است. انگشتان دست شما اغلب حاوی میکروب هایی هستند که می توانند را آلوده کنند و لمس آن می تواند به پوست آسیب برساند. دور نگه داشتن دستان خود از زخم می تواند به بهبودی بهتر آن کمک کند.

از آفتاب دور بمانید. پوست سوخته شما بسیار حساس خواهد بود ، بنابراین مهم است که از آن در برابر آفتاب محافظت کنید. تا زمانی که شما بهبود نیاید ، به بیرون از خانه نروید.اگر باید بیرون بروید ، ضد آفتاب را در آن منطقه بمالید. SPF حداقل 30 را انتخاب کنید. شما همچنین باید یک پوشش برای جلوگیری از نور مستقیم افتاب به پوست خود مانند کلاه لبه دار داشته باشید.

  • اگر علائم عفونت را مشاهده کردید ، مراقبت های پزشکی را انجام دهید. اگر شما علائم عفونت را نشان می دهد (مانند بوی ناخوشایند ، تجمع چرک یا افزایش قرمزی) مهم است که به دنبال مراقبت های پزشکی باشید. اگر شما طی 2 هفته بهبود نیافته است ، باید به پزشک نیز مراجعه کنید(عکس امپول زدن بچه توسط خانم دکتر رو بزار)
درمان سوختگی با چای یا قهوه

کلینیک زخم و التیام در تهران همواره به صورت 24 ساعته در کنار شماست تا به نیاز های اموزشی و درمانی شما پاسخ دهد.

محمدحسین شهرابادی کارشناس زخم و استومی

منابع:

https://www.wikihow.com/Treat-Wax-Burns

https://en.wikipedia.org/wiki/Wax_burning

https://www.beautyimageusa.com/blog/how-to-treat-wax-burns-on-face/

https://www.thoughtco.com/where-does-candle-wax-go-607886

https://www.sknclinics.co.uk/blog/treating-a-wax-burn

https://home.howstuffworks.com/question267.htm

 

محمدحسین شهرابادی

محمدحسین شهرآبادی دانشجوی پزشکی عمومی محقق و‌ پژوهشگر در زمینه زخم و سوختگی و استومی فعال در زمینه اموزش پیشگیری و درمان زخم و سوختگی و استومی فارغ التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی ایران در رشته پرستاری سال ۱۳۹۳ کارشناس زخم بیمارستان مهر از سال ۹۳ تا ۹۸ مشاور کارشناس زخم در امور بیماران ضایعات نخاعی کارشناس زخم مرکز بهزیستی مولوی سال ۱۳۹۴ گذراندن طرح نیروی انسانی از سال ۹۵ تا ۹۷ در مرکز سوانح سوختگی شهید مطهری گذراندن کورس زخم و سوختگی و استومی در آکادمی لوهمن روشه در کشور المان سال ۲۰۱۷ مدرس و برگزار کننده دوره های زخم و سوختگی...

این پست دارای 2 نظر است

  1. ناشناس

    امتیاز بینندگان:5 ستاره

  2. امیرحسین مزینانی

    dfsdfsd

دیدگاهتان را بنویسید